»
Hi! Put your welcome address here. If you have time, please FOLLOW this blog n drop your comment or message in my shout box.Thank you!:

Friday, February 26, 2010

Thursday, February 25, 2010

doa utk sahabat..



DOA UNTUK SAHABATKU

Ya Allah

panjangkanlah umur sahabatku Kurniakanlah

kesihatan yang baik padanya,terangi hatinya

dengan nur pancaran iman.Tetapkanlah hatinya,

perluaskanlahrezekinya, dekatknlah hatinya

kepada kebaikan,jauhkanlah hatinya pada kejahatan,

tunaikanlah hajatnya baik hajat dalam agama,dunia

dan akhirat

Ya Muhaimin

jika dia jatuh hati izinkanlah dia menyentuh hati

seseorang yang hatinya

tertaut padaMu agar tidak terjatuh dia dalam jurang

cinta nafsu?Jagalah hatinya agar tidak berpaling

daripadamelabuhkan hatinya pada hatiMu.jika dia

rindu,rindukanlah dia

pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu

Ya Allah

Jangan biarkan sahabatku tertatih dan terjatuh

dalam perjalanan panjang menyeru manusia kejalanMu

jika kau halalkan aku merindui sahabatku,janganlah

aku melampaui batas sehingga melupakan daku pada

cinta hakiki,rindu abadi dan kasih sejati hanya

untukMu

Ya Allah…

kurniakanlah sahabatku kesenangan,ketenangan,

kecemerlangan hidup di dunia akhirat kelak

AMIN YA RABBAL A'ALAMIN




Friday, February 19, 2010

Thursday, February 18, 2010

program curahan kasih smkj 2010..





petang td hari sad day..=(
cdey sgt..
plok mak kuat2..
nangis2 lagi tue..
even abah xdtg tp wakilnyerr ader..
tulis surat kat mak..
mak pon same..
segan lorhhh..!!
tp time 2 air mata memang xhenti2 nk kluar...
cdey membayang kan ape yg disruh bayang kan..
tue lah perasaan kte sebagai anak..
banyak dosa pada mak..
degil lagi..
tp pape pon i know mak mummy xsimpan dlm hati..
walaupon i nie degil ckit?huhu..
mummy!!
daddy!!
i love u damn muchh!!
alang akan balas jasa kalian berdua..
doakan kejayaan alang...
moga kte sekeluarga dirahmati Allah..
dan di murahkan rezeki..
amin yabbbal al amin...



bufday gift!!





semalam pak su ben kasi purse..
walaupun bufday i dah tamat tempoh..
dye tetap bg..
hehehe..
nsib bek dye jumpa kat GENI..
kalau x xtwu la twu ke x..
pape pon thanx to him!!




Wednesday, February 17, 2010

gong xi fa cai!!!


alamak!!!
sibuk story morry lpe plak nak wish gong xi fa cai ma!!
hehehe..
walaupun spe yg bce nie bkn chinese..
tp kita kan 1 malaysia..
so celebrate la..=)
tp jgn la over sgt..
ckit2 suda..


MySpace

MySpace



sempena valentine day hari tue..
xpyh la ngade2 nak sambut..
ntah hape2 budayaa tue..
rosak kan kita jer..
hari membuat maksiat!!
shitt!!
subhanallah...
ingat2 la tuhan yer..
sendiri mao ingat..
kiamat suda dekat..

MySpace

mau cter2..story lme..



aku bru jer pindah kt kg terusan..
hepi kot??
hehehe..
yelah kan dok sblah umah uwan n atok tersayang..=)
tp sunyi jgak la..
rindu kat jiran lme!!
tp da lme2 oke jer..
coz rumah tue tepi jalan..
so agak sbuk dgn kereta..
pape pon..
alhamdulillah..
rumah tue xhutang taw..=)

MySpace

ehem3...hehehe=)


agak2 spe ye??
hurmm...
no comment!=)

MySpace

my heart till 4 eva..=(


kubur cheerah..




kehilangan 'adik' kesayangan..



cdeynyer ble adik dh xder...
dyelah yg ske buat family aku ketawa dgn gelagat nakal dye tue...
masih terbayang2 dye panjat pokok kelapa..
dye kucing yg aktif!
sungguh!
dye mmg xder pengganti..
carilah serata dunia xkan ku jumpa..
walaupun dye masih dlm kenangan..
tp dye tetap xakan aku lupakan..
mungkin pada kalian dye cuma haiwan..
tp bg kami sekeluarga..
dyelah penyeri hidup kitorang selama ini..
i will miss u sooooo muchhhh cheerah!!

MySpace

mutiara kata..


quotes

Setiap insan perlu ada kekuatan, tanpanya tiang yang dibina sekuat manapun pastinya akan rebah.

Kawal kemarahanmu kerana kemarahan akan menunjukkan betapa diri kamu amat lemah sekali

Keji itu ibarat baja, makin ditabur makin subur.” – DR. HM TUAH ISKANDAR al-Haj

Tanpa mulut lidah tak berfungsi, tanpa lidah mulut tak bererti.” – DR. HM TUAH ISKANDAR al-Haj

friendship
Kesedihan hanya akan membuat musuh anda gembira. Dari itu bahagiakanlah hati anda yang mana membuat musuh anda berdukacita.

Semangat yang berkobar-kobar adalah hiasan para waris Nabi, sedangkan kesombongan adalah virus yang menjangkiti para penzalim yang keji

Jangan pernah rasa putus asa kerana itu adalah alasan mereka yang hanya melihat dunia ini dengan penuh masalah. Sebaliknya jadilah orang yang sentiasa bersedia untuk merubah masa depan supaya ia lebih baik. Halangan atau cabaran atau masalah bukanlah penyebab besar kepada kegagalan kamu tetapi diri kamu sendiri.

Life Quotes

Hidup ini ibarat satu perlayaran, mengemudi bahtera untuk sampai ke terminal kejayaan. Dengan itu layarkanlah usaha gigihmu agar tidak tengelam di dalam dilema kekecewaan.

Sahabat pada hari ini boleh menjadi seteru pada hari esok.

Kesediaan untuk memaafkan sahabat sesuatu yang mulia kerana Allah merahmati seseorang yang melapangkan tempat buat saudaranya.


Thursday, February 11, 2010

dye nk declare?


satu insiden yg agak keliru??
si dia melamar ke??
mcm xp'cye jek..
tp xkn nk terima..
hurmm.. nk teima ke x ek?
aku nie nampak sgt minah juliet..hege3..
by the way thanx to him coz hilangkan boring aku mlm td..
dpt jgak borak2 dgn dye.. nak accept ke or sebaliknye..
juz wait n se yach..

MySpace

little bit sad


MySpace

pisang gurl dengki!!

bengang agak kebangangan...



hey pisang girl..
i'm very jelez with u oke..
spe cruh amik gambar dgn lutfi?
mak mati cpt da?
hehehe..
sorry to say pisang girl..
juz kidding..
tp nie amaran pertama n terakhir..
kalau ader lg gambo dgn dye..
tamat lah riwayat hdup u..


Wednesday, February 10, 2010

Monday, February 8, 2010

hepi bufday to me..hehehe






hari nie is mt lucky day..
dapat bear2 taw.jgn jelez.huhu..
thanz adel!
org first wish mestilah faz..:-P
so bahgia taw..



Happy Birthday Girl!
Grab a Graphic from pYzam.com


Friday, February 5, 2010



anak mummy dah xder..=((


kehilangan kucing yang paling disayangi amatlah pahit untuk dikenang..rase terbayang2 cheerhah melompat2 keringanan...hmmmmm!!cptnyerr due pergi..rasenyer baru petang tue main2 dgn dye..tgk time maghrib dye dah kene langgar!memang xguna orang tue...orang tue sebenarnyer telah meragut nyawa aku..kucing tue jiwa aku..peneman aku..rase nak gali kubur cheerhah balik..rindu sgt dgn anak mummy...
 
Thanks for visiting unni!