»
Hi! Put your welcome address here. If you have time, please FOLLOW this blog n drop your comment or message in my shout box.Thank you!:

Friday, October 28, 2011

impian saya





lihat video ini..
sangat menyedihkan..
sapelah manusia durjana yang kejam sangat yang sanggup potong tangan kucing ini..
xde otak ke ape?dia hanya binatang ok.dye tak tahu ape-ape..
apelah sangat dengan makanan kau tu sampai kau sanggup potong tangan dia sebab dia curi ikan kau.Tak luak pun lah wehh!!
kat akhirat nanti kau terima lah balasan atas ape yang kau dah buat pada kucing ini.
HATI BUSUK!
saya mmg pantang kalau ada je kucing yang teraniaya..
kalau tak ske kucing sangat pun xpayah la buat dia mcm tu skali..
kau ingat dye mcm kau ke tak de perasaan.
KEJAM PUNYA MANUSIA!
bila tgk video ni saya teringat akan impian saya yang belum tercapai..
bercerita pasal impian saya..
saya mmg teringin sangat nak bina shelter for cats.sbb saya mmg suka kucing.
saya bukan pembenci kucing mcm manusia2 kejam yang potong tangan kucing tu
kucing nie haiwan kesayangan nabi..so kalau kita pun sayang kucing secara tidak langsung akan ikut sunnah nabi.dapat pahala..
doakan kan la supaya murah rezeki saya nak bina shelter for cats nie..
saya kan cuba kutip dan bela kucing-kucing yang terbiar..








 
Thanks for visiting unni!