»
Hi! Put your welcome address here. If you have time, please FOLLOW this blog n drop your comment or message in my shout box.Thank you!:

Sunday, August 14, 2011



Ya Allah
Jika dia benar untukku
Dekatkanlah hatinya dengan hatiku
Jika dia bukan milikku
Damaikanlah hatiku
Dengan ketentuan-Mu

Dialah permata yang dicari
Selama ini baru kutemui
Tapi ku tak pasti rencana Ilahi
Apakah dia kan kumiliki
Tidak sekali dinodai nafsu
Akan kubatasi dengan syariat-Mu
Jika dirinya bukan untukku
Redha hatiku dengan ketentuan-Mu

Ya Allah
Engkaulah tempat kubergantung harapanku
Kuharap diriku sentiasa di bawah rahmat-Mu




Best regards,

keluarga gila





lihat2..
ade ke kelurga macam tu?siap main libas2 dgn gergaji lagi.
haha.suka la kawan dgn datin dba dan aunty adel.
bila dah jumpa,bising je memanjang.
gelak xhenti2.
semalam saya asyik gelak jer bila berchit-chat dgn dyorang.
happpy laaaa~

blog yang saya nak semua org baca



Assalamualaikum n holaa..

pkul 3.03 petang dah.keinginan untuk mengupdate pun semakin berkurang.
Tapi saya teringat ada satu blog yg saya rasa contentnya menarik yang boleh di kongsi
tak bosan bila baca entry2 yang di post kan.Mungkin ada unsur2 islamik di situ.so sila la lawat blog En.Firdaus ini kalau rajin blog aku anak yatim


 
Thanks for visiting unni!