»
Hi! Put your welcome address here. If you have time, please FOLLOW this blog n drop your comment or message in my shout box.Thank you!:

Monday, August 15, 2011

Refleksi diri


assalamualaikum readers(kalau ade)
hari ni sek seperti biasa dan bisingnya seperti biasa.
aduhh..tp ada byk beban/kerja yang perlu diselesaikan

first :discussion pasal kem tunas puteri lepas raya nanti
second :buletin sek edisi ogos yang perlu disiapkan segera.
third :bwk 3 batang mop hari rabu ni.

ades!yang ketiga tu parah sikit.nak cari lg..nak bwk lg batang mop tu.dah la naik bus.buat malu je.tp dah arahan cikgu kan,kenelah ikut.mcm2 nak pikir pasal buletin tu.haii..peningnya kepala.

balik td sempat berchit chat dgn datin dba,adel,hafizi,n aliff kat pondok cendawan.
ouh!cerita pasal dyorang..tiba-tiba ada benda nak cercite sikit.huhu..nyumpat je keje:)tak delah..tadi asyik bercerita pasal benda2 yang lagha je.haii kurang lagi pahala puasa aku..hmm tak xsangka aliff tu kira baik juga orgnya walaupun digelar hero sekolah.kalau kenal dia dgn lebih dekat dia baik sebenarnya tapi tulah kan dia tu ego sikit dan ngong skit.kihkihkih.dia tahu ape yang dia buat salah dan berdosa tapi still lagi nak buat benda yang dah tahu dosa.dia cakap 'aku jahat so aku xharap pun dpt perempuan yg baik sebab aku tahu aku macam mana'aku plak cakap'tp at least kau kene cari yang terbaik'xnak la aku cakap lebih2 kan nanti dia kata aku berlagak baik plak.Yeee..aku admit.aku xlah sebaik mana.masih banyak kekurangan dan masih byk perkara lagi aku jahil.aku tak sempurna mana.So aku mcm rasa aku xlayak nak nasihat org sbb aku pun masih belum menjadi muslimah yang solehah mana.sebelum ni byk buat dosa.Haii kalau ingat kan balik la apa yang aku dah buat,malu sgt.mcm nak ulang blk masa tu n perbetulkan kesilapan aku.Aku nie jenis berubah sekejap je.lepas tu mulalah lupa.Sbb apa?sbb..tak istiqomah dlm perubahan aku.kalau nak berubah,berubah betul2.

hari ni pun byk buat perkara2 lagha.Ya allah,sesungguhnya aku sedang berpuasa.Azam?akan sentiasa ingat buat kebaikan dan jauhi perkara2 lagha.insyallah.

haii panjang plak entry petang nie.meluahkan perasaan plak tu.Xpe!refleksi diri.uhh..perut pun dah kriok kriok dah.SABAR..


Best regards,

0 tukang komen:

Post a Comment

putera dan puteri katak yang suka meng-omen

 
Thanks for visiting unni!