»
Hi! Put your welcome address here. If you have time, please FOLLOW this blog n drop your comment or message in my shout box.Thank you!:

Friday, September 16, 2011

Allah tak akan menguji hambanya jika hambanya tidak mampu menghadapinya.


Assalamualaikum..

dear diary,

hari ni saya rasa teramat sedih,saya rasa betul2 tertekan dengan masalah saya.
si dia menuduh tanpa usul periksa membuat saya sedih.kenapa nak tuduh melulu dan lontarkan kata2 yang menyakitkan hati saya.Saya tak bersalah.Pasal hal yang remeh kami bergaduh.Pasal lelaki?please lah.saya xde niat langsung nak merampas hak awak.awk xperlu takut.saya sayang kawan2 saya.Saya tidak akan tergamak buat mcm 2 pada kawan saya.Dari dulu sampai sekarang saya xpernak list sesiapa jadi kwn baik saya.Yaa yg ada cuma kwn,tp yg baiknya tidak pernah ada.pasti ada kekurangan.Bukan mencari kesempurnaan.Mustahil kerna saya sendiri tahu nobody perfect in this world.no one.Tp saya mencari kwn yg sejati.Masih belum menemuinya lagi.Kata-kata merupakan senjata yg paling berbisa.SO,kita sebagai manusia kene sentiasa jaga setiap perkataan yang keluar dari mult kita.Bukan berlagak alim,tapi itu untuk peringatan juga buat diri sendiri.Kalau si sia membaca post ini,harap maafkan segala keterlanjuran kata saya selama ini.Saya juga bukan manusia yang sempurna..Saya sedih dgn sikap awk.mcm lah awk xkenal saya.saya xkan buat mcm 2.teramat sedih.kenapa saya sering dipersalahkan?walhal saya dah sedaya upaya menolong awk.dgn cara yang saya tdak suka pada zahirnya.Tp demi awk,kwn saya,saya tetap tolong.Saya harap awk fham.


Best regards,

4 comments:

  1. bersabar la..pasti ada hikmah atas apa yang berlaku...hadapi dengan senyuman..kerana senyuman cik Ribena sangat la manis ^_^

    ReplyDelete
  2. thanks cik Aku Bah Nie Imah kerana memberi kata2 semangat

    ReplyDelete
  3. semua yg jadi msti ade sebab...so tabah lah..

    ReplyDelete

putera dan puteri katak yang suka meng-omen

 
Thanks for visiting unni!