»
Hi! Put your welcome address here. If you have time, please FOLLOW this blog n drop your comment or message in my shout box.Thank you!:

Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket

Monday, October 24, 2011

mengarut mencarut






haluuu...rindukan saya?hihi..
Hello peeps! I'm back hihi. So, my last post is on 9 september, it means that i've been on a blog vacation for around 2 weeks right?my friend always nagging.wehh asl ko dah lama xupdate blog?bosan la..xder benda nak baca lagi dah.(ha lebih kurang mcm tulah dialognye)so hari ini saya dengan penuh virus2 malas update la jugek blog nie.I don't know why i write this post, i'm speechless, i have nothing to talk here. Aaaa hmm aaa hmm. So here it goes, i just finished my final exam yesterday. And now, i'm on my holiday.Deepavali holiday.ngee..I'm dying of boredom here.ouh cerita pasal exam.nak tahu?kepala saya mcm nak pecah pikir pasal result exam yg bakal saya terima.Ada kemungkinan resultnya getting worse than before.tidak tahu kenapa soalan-soalanya amat menyusahkan diri ku pun.aisshh.asl laa cikgu bagi soalan yang payah sgt.Tak kesian ke kat student2 kamu nie yang akan mempamerkan muka-muka tak berdosa di hadapan muka parents bila nak amik report card nt.Kasi la chance sikit.sakit je otak jwb soalan

subject that i think hard(100%):

Pengajian Perniagaan: 99%
Pengajian AM : 80%
MUET : 89%
Bahasa Malaysia : 95%
Sejarah : 50%

result: on the way :) hopefully my result not that worse than i hv thought

p/s:sori xpandai bi :)




Best regards,

0 tukang komen:

Post a Comment

putera dan puteri katak yang suka meng-omen

 
Thanks for visiting unni!